ДЕМОКРАТИЧНІ ВИБОРИ ТА СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНА І СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

  • О. Є. Шинкаренко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Україна https://orcid.org/0000-0002-0009-8664

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1439.2016.2(25).78162

Ключові слова:

соціально-політична безпека, соціально-психологічна безпека, демократичні вибори.

Анотація

В статті розглянута важлива проблема забезпечення безпеки особистості в умовах трансформації соціальних відносин, яка, як виявилося при проведенні в сучасній Україні соціологічних досліджень, стикається із проблемою неподолання патріархального характеру суспільства. Аналізується ситуація у різних регіонах країни. Визначаються основні напрямки ціннісних орієнтацій населення та їх втілення при проведенні демократичних виборів. Підкреслюється необхідність в процесі організації подібних виборів орієнтації громадян на політичні партії та політиків, що можуть забезпечити через втілення демократичних, європейських цінностей підвищення соціально-політичної та соціально-психологічної безпеки особистості.

Посилання

Poltorak, V. A. and O. V. Petrov. Izbiratelnye kampanii: nauchnyy podkhod k organizatsii. [Election campaigns: scientific approach to the organizationþ K.: Znaniya Ukrainy, 2004.

Poltorak V. A.et al., Pol³tichniy marketing: sutn³st, funkts³¿, problemi vikoristannya. [Political marketing: essence, functions, use problems]þ Edited by V. A. Poltorak. D.: Vid-vo DUEP imeni Al’freda Nobelya, 2010.

Shinkarenko, O. Y. Marketingova model’ elektoral’noi poved³nki: sutn³st’ ta osnovn³ kharakteristiki. [Marketing model of electoral behavior: essence and main characteristics]þ Ukrainskiy sotsiologichniy zhurnal 1–2 (2013): 87–91.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-23

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ СУСПІЛЬСТВ, ЩО ТРАНСФОРМУЮТЬСЯ: ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ