ФЕНОМЕН «ПОДІЛИТИСЯ ІНФОРМАЦІЄЮ» ЯК СУЧАСНА КОМУНІКАТИВНА ПРАКТИКА СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА: СОЦІАЛЬНІ, ПСИХОЛОГІЧНІ Й РИТОРИЧНІ ФУНКЦІЇ

Автор(и)

  • О. Р. Личковська Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1439.2015.1(22).52124

Ключові слова:

комунікативні практики, соціальні медіа, «ділитися інформаці¬єю», соціальні мережі, Web 2.0, Wayback machine

Анотація

Головна ідея, який присвячене наше дослідження, — це всебічний аналіз нової комунікативної практики соціальних медіа, практики «розповсюдження» або «обміну» інформацією, у рамках якої можливо виділити дві основні логіки прояву: поява нечітких об’єктів, якими діляться або обмінюються, розгортання цієї практики на ті об’єкти, які раніше не зв’язувалися з поняттям «обміну» або «розповсюдження», і використання слова «поділитися» без об’єкта. Автор також аналізує позитивні й негативні наслідки даного феномена в соціальному й психологічному контекстах.

Біографія автора

О. Р. Личковська, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Lychkovska O. R.

Опубліковано

2015-10-27

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ СУСПІЛЬСТВ, ЩО ТРАНСФОРМУЮТЬСЯ: ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ