Модель туристичної поведінки: соціологічний дискурс

Автор(и)

  • В. Г. Шпакова Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1439.2014.1(20).39364

Ключові слова:

поведінка людини, туристична поведінка, моделювання, модель туристичної поведінки

Анотація

Проблема формування туристичної поведінки стає вельми актуальною, дозволяє по-новому поглянути на проблему мотивації потенційних споживачів туристичного продукту, що, в свою чергу, сприяє розвитку внутрішнього туризму регіону. У даній статті описані сутнісні ознаки поняття "поведінка людини" в контексті сучасної соціології. Розкривається сутність туристичної поведінки з позицій плюралістичного підходу, представлені різні моделі туристичної поведінки.

Біографія автора

В. Г. Шпакова, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

V. G. Shpakova

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-20

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ СУСПІЛЬСТВ, ЩО ТРАНСФОРМУЮТЬСЯ: ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ