СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ВИЩОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Н. М. Лисиця Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1439.2015.2(23).56701

Ключові слова:

професійні компетенції, особистісні компетенції, соціально-психологічний контекст, конкурентоспроможність, професійний ріст, професійний успіх, ринок праці

Анотація

У статті пропонується аналіз вимог роботодавців на ринку праці для випускників економічного внз. Контент-аналіз оголошень роботодавців дозволяє виявити попит не тільки на затребувані професійні компетенції зі спеціальності економічного профілю, але й на особистісні компетенції. Запропоновано професійні та особистісні компетенції (по мірі значущості), які очікують роботодавці. Опитування студентів-випускників економічного внз дозволив визначити перелік особистісних компетенцій, які, на думку студентів, допоможуть у досягненні професійного успіху. Поєднання компетенцій, наявних і затребуваних, стане основою для професійного росту та конкурентоспроможності спеціалістів.

Біографія автора

Н. М. Лисиця, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Lysytsya N. M.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-23

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ СУСПІЛЬСТВ, ЩО ТРАНСФОРМУЮТЬСЯ: ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ