Модель туристичної поведінки: соціологічний дискурс
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1439.2014.1(20).39364Ключові слова:
поведінка людини, туристична поведінка, моделювання, модель туристичної поведінкиАнотація
Проблема формування туристичної поведінки стає вельми актуальною, дозволяє по-новому поглянути на проблему мотивації потенційних споживачів туристичного продукту, що, в свою чергу, сприяє розвитку внутрішнього туризму регіону. У даній статті описані сутнісні ознаки поняття "поведінка людини" в контексті сучасної соціології. Розкривається сутність туристичної поведінки з позицій плюралістичного підходу, представлені різні моделі туристичної поведінки.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вісник Одеського національного університету. Соціологія і політичні науки
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.