МОДА КАК ФАКТОР ФОРМИРОВАНИЯ ИДЕНТИЧНОСТИ СОВРЕМЕННЫХ ГОРОДСКИХ ЖИТЕЛЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1439.2015.2(23).56729Ключевые слова:
мода, модное потребление, массовая культураАннотация
Цель статьи — на основании эмпирических данных проанализировать специфику модного потребления современных городских жителей, а также выявить факторы, определяющие эту специфику. Проведен факторный анализ характеристик «модность» — «немодность» вещей для определения их места в сознании респондентов.Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2015 Вестник Одесского национального университета. Социология и политические науки

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.