FASHION AS A FACTOR IN IDENTITY FORMATION OF MODERN CITY PEOPLE
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1439.2015.2(23).56729Keywords:
fashion, fashion consumption, mass cultureAbstract
The article had an aim to analyze the specifics of the modern fashion consumption of modern city people based on empirical data, as well as to identify factors that determine this specificity. There was shown the results of factor analysis of the characteristics «fashionable» — «unfashionable» of things to determine their place in the minds of respondents.Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Odesa National University Herald. Sociology and Politics

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.