PUBLIC TRANSPORT IN THE AREA OF SOCIAL AND CULTURAL INTERACTION
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1439.2015.2(23).56735Keywords:
public transport, socio-cultural interaction, space traffic, commercial practices, urban environmentAbstract
The article had an aim to show public transport in the area of social and cultural interactions. Institutional and structural-functional approaches were used to transport research in the area of social and cultural interactions . Also the possibility of applying the concept of «space» in the theoretical study of the subject.Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Odesa National University Herald. Sociology and Politics

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.