МОДА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ СУЧАСНИХ МІСЬКИХ ЖИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Т. І. Кривошея Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1439.2015.2(23).56729

Ключові слова:

мода, модне споживання, масова культура

Анотація

Мета статті — на підставі емпіричних даних проаналізувати специфіку модного споживання сучасних міських жителів, а також виявити фактори, що визначають цю специфіку. Проведено факторний аналіз характеристик «модність» — «немод-ність» речей для визначення їх місця у свідомості респондентів.

Біографія автора

Т. І. Кривошея, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Krivosheia T. I.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-23

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ СУСПІЛЬСТВ, ЩО ТРАНСФОРМУЮТЬСЯ: ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ