ВЫРАБОТКА ВНЕШНЕЙ ПОЛИТИКИ США ПЕРВОЙ АДМИНИСТРАЦИЕЙ Б. ОБАМЫ: ОСНОВНЫЕ ФАКТОРЫ ВЛИЯНИЯ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1439.2015.2(23).56793Ключевые слова:
внешняя политика, США, Барак Обама, имидж, Интернет-технологииАннотация
Статья призвана показать роль объективных и субъективных факторов, которые влияли на выработку внешней политики США. Особое внимание уделено преодолению негативного имиджа США в мире, созданного при Буше-младшем; попыткам президента Обамы провести реформы, помогавшие обновлению внешнеполитического курса США.Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2015 Вестник Одесского национального университета. Социология и политические науки

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.