ДЕМОКРАТИЧНІ ВИБОРИ ТА СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНА І СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ВІДНОСИН

О. Є. Шинкаренко

Анотація


В статті розглянута важлива проблема забезпечення безпеки особистості в умовах трансформації соціальних відносин, яка, як виявилося при проведенні в сучасній Україні соціологічних досліджень, стикається із проблемою неподолання патріархального характеру суспільства. Аналізується ситуація у різних регіонах країни. Визначаються основні напрямки ціннісних орієнтацій населення та їх втілення при проведенні демократичних виборів. Підкреслюється необхідність в процесі організації подібних виборів орієнтації громадян на політичні партії та політиків, що можуть забезпечити через втілення демократичних, європейських цінностей підвищення соціально-політичної та соціально-психологічної безпеки особистості.


Ключові слова


соціально-політична безпека; соціально-психологічна безпека; демократичні вибори.

Повний текст:

PDF

Посилання


Poltorak, V. A. and O. V. Petrov. Izbiratelnye kampanii: nauchnyy podkhod k organizatsii. [Election campaigns: scientific approach to the organizationþ K.: Znaniya Ukrainy, 2004.

Poltorak V. A.et al., Pol³tichniy marketing: sutn³st, funkts³¿, problemi vikoristannya. [Political marketing: essence, functions, use problems]þ Edited by V. A. Poltorak. D.: Vid-vo DUEP imeni Al’freda Nobelya, 2010.

Shinkarenko, O. Y. Marketingova model’ elektoral’noi poved³nki: sutn³st’ ta osnovn³ kharakteristiki. [Marketing model of electoral behavior: essence and main characteristics]þ Ukrainskiy sotsiologichniy zhurnal 1–2 (2013): 87–91.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Полторак В. А. Избирательные кампании: научный подход к организации / В. А. Полторак, О. В. Петров. — К.: Знання України, 2004. — 120 с.

Політичний маркетинг: сутність, функції, проблеми використання: монографія / В. А. Полторак та ін.; за ред. В. А. Полторака. — Д.: Вид-во ДУЕП імені Альфреда Нобеля, 2010. — 152 с.

Шинкаренко О. Є. Маркетингова модель електоральної поведінки: сутність та основні характеристики / О. Є. Шинкаренко // Український соціологічний журнал. — 2013. — № 1–2. — С. 87–91.





DOI: https://doi.org/10.18524/2304-1439.2016.2(25).78162

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.