Туристичні практики: зміна картини буденності і трансформації соціального простору

В. Г. Шпакова

Анотація


Туризм виступає як найважливіший інструмент трансформації соціального простору. В процесі освоєння різноманітних соціальних просторів і місць туристи долають обмеження, діють у співтоваристві культурних зразків і стають агентами трансляції, виробництва, розподілу, освоєння інноваційної соціокультурної інформаціїі іншої місцевості.Туристичні практики також сприяють виходу за межі буденності, розширенню суб’єктом традицій своїх життєвих горизонтів і пізнання світу.


Ключові слова


туристичний простір; повсякденність; мандрування; міграція; соціальна мобільність

Повний текст:

PDF (Русский)

Пристатейна бібліографія ГОСТ


Филиппов А. Ф. Социология пространства / Александр Фридрихович Филиппов. — СПб.: Владимир Даль, 2008. — 285 с.

Кант И. Сочинения // Иммануил Кант: в 6 т. — М., 1964. — Т. 3. — 799 с.

Мерло-Понти М. Феноменология восприятия / Морис Мерло-Понти. — М: Ювента, Наука, 1999. — 608 с.

Замятин Д. Н. Метагеография: Пространство образов и образы пространства / Д. Н. Замятин. — М.: Аграф, 2004. — 512 с. — (Серия «Кабинет визуальной антропологии»).

Sontag S. On Photography / S. Sontag. — NewYork: DaCapoPress, 1977.

Urry J. Mobility and proximity / J. Urry // Sociology. — London: Sage, 2002. http://dx.doi.org/10.1177/0038038502036002002 





DOI: https://doi.org/10.18524/2304-1439.2014.2(21).39697

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.